lördag 17 maj 2008

Heja häktet!

Nu har jag suttit i häktesförhandlingar i 5 dagar. Snutarna är faktiskt helt okej. Jag själv är ju inget super-rötägg. Snarare ser jag mig själv som smartare än den genomsnittliga skaran småtjuvar och hemmapundare och det märker väl plitarna också. Det är klart att jag har dealat weed, klart jag har gjort några inbrott och diverse andra dumheter men det enda jag torskat på var när jag och P tömde en krogs ölförråd som dom idiotiskt nog förvarade utomhus en höst. Visst var det några galler och grindar man var tvungen att passera innan, men sett i det stora hela så tycker jag nog att dom fick skylla sig själva.

Nu verkar det som jag får sitta 6 månader på en öppen anstalt, jag kommer dock att ha tillgång till internet en gång i veckan om jag har förstått det rätt. Så inprincip kommer jag kunna sköta många av mina affärer ändå, även om jag måste få lite mer hjälp från utsidan än vanligt.

Några av er undrar om mail. Jag har funderat på det och jag skulle nog tycka det vore kul att få lite mail under tiden jag är här. Har ni något vettigt att säga så kan ni droppa det till slipperysal@hotmail.com.

Peace out hermanos!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fett jobbigt, men sex månader är inte så mycket som man tycker.
Hoppas du kommer uppdatera oss om livet på kåken
/AntonB