lördag 10 maj 2008

The damned shall be set free

Det har blivit lite knas. Jag har ca 5 minuter på mig att skriva detta så ni får ha överseende med eventuella stavfel. Firman vi startade för ett tag sedan gårr fint. Dock blev lyan vi bor i utsatt för en razzia för några veckor sedan. Vanligtvis håller jag mig till herbet och ibland en bit fulbrunt men just denna gång hade jag en 10:a vitt åt en polare hemma. Jag höll den bara åt honom men det är ju svårt att säga till plitarna utan att hänga ut polaren.

Det blir tyvärr lite repressalier för detta och det kan eventuellt bli en viss tystnad på denna blogg ett tag.

På återseende kära vänner.

3 kommentarer:

Princessan sa...

Håll i hatten vännen, det låter inte bra! Lycka till iaf o håll oss uppdaterade när du kan!

Anonym sa...

det här lät spännande..

Anonym sa...

Dude, har du någon mail?

/J